Aitame müügiinimeste kogukonda
EduProff
Müügiinimestele suunatud blogi pakub praktilisi nõuandeid ja inspiratsiooni, aitamaks kasvada professionaalseteks müügiproffideks.


Eduproff – sinu teejuht edukaks müügitööks!
Pane oma võimed proovile müügikoolituse simulatsioonis. Kliki nupule!
Tere tulemast minu blogisse: Müügipsühholoogia ja Müügiedu Saladused
Tere kõigile müügihuvilistele ja tulevastele müügiproffidele! Minu nimi on Rimo Martpõld ja mul on suur rõõm teid tervitada minu blogis, mis keskendub müügipsühholoogiale ning sellele, kuidas saada tõeliselt edukaks müügiinimeseks.
Müügimaailm on mulle tuttav rohkem kui 20 aastat. Selle aja jooksul olen töötanud mitmetes ettevõtetes ja erinevates müügivaldkondades. Minu karjäär sai alguse Eesti Päevalehes ja Äripäevas, kus tegelesin telemarketingi osakonnas müügitööga. Linnalehes olin reklaami müügi projektijuht, kus vastutasin projektide elluviimise eest. Äripäeva päevil puutusin ka põgusalt kokku seminaride ja konverentside korraldamisega, mis andis mulle hindamatu kogemuse klientide vajaduste mõistmises ja suhete ülesehitamises.
Lisaks olen omanud ja juhtinud oma reklaami vahendusportaali Midateha.ee neli aastat ning olnud mitmete restoranide müügijuht. Kõik need kogemused on kujundanud minu arusaama müügimaailmast ja selle dünaamikast.
Samuti aitan ettevõtetel ja spetsialistidel edu saavutada sotsiaalmeedia ehk digiturunduse valdkonnas. Aitan luua strateegiaid ja kampaaniaid, mis tõstavad brändi tuntust, kaasavad kliente ja suurendavad müügitulemusi. Digiturundus on tänapäeval iga eduka müügitegevuse lahutamatu osa, ning jagan siin blogis ka praktilisi nõuandeid selle kohta, kuidas sotsiaalmeedia võimalusi maksimaalselt ära kasutada.
Siit blogist saad lugeda:
- Müügipsühholoogia nippe, mis aitavad mõista klientide käitumist ja otsustusprotsesse.
- Kuidas üles ehitada pikaajalisi kliendisuhteid ja suurendada lojaalsust.
- Veenmisoskuste arendamine ja vastuväidetega tegelemine.
- Kliendi vajaduste avastamine ja pakkumiste struktureerimine.
- Edukalt läbi viidud müügiprojektide ja -kampaaniate õppetunnid.
- Kuidas sotsiaalmeediat kasutada, et luua brändi tuntust ja suurendada müügitulemusi.
Soovin, et minu blogi oleks sulle usaldusväärne allikas, kust leida uusi ideid ja inspiratsiooni. Olen avatud ka teie mõtetele ja küsimustele – koos saame kasvada ja areneda veelgi paremaks müügiinimesteks.
Tere tulemast ja head lugemist!
Rimo Martpõld

Mis on sotsiaalmeedia ehk digiturundus?
Digiturundus, sealhulgas sotsiaalmeedia turundus, on kaasaegse ettevõtluse lahutamatu osa. See tähendab internetipõhiste kanalite ja tööriistade kasutamist, et reklaamida tooteid, teenuseid või ideid sihtrühmale. Kui traditsiooniline

Pilvetehnoloogia – uus verstapost müügitöös
Pilvetehnoloogia mängib müügitöös üha olulisemat rolli, võimaldades ettevõtetel töötada paindlikult ja tõhusalt. Müügiinimesed saavad kasutada pilvepõhiseid lahendusi, et teha koostööd ja jagada andmeid reaalajas, sõltumata

Õppetunnid, mis viivad tippu
Edu ei tule üleöö, ja selle taga on alati palju pingutust, õppetunde ning kannatlikkust. Iga edu lugu on eriline ja peegeldab unikaalset teekonda, kuid mitmed

Eduka müügi võti
Müügioskused on iga eduka müügiinimese põhivara. Kuigi mõned võivad sündida loomuliku võimega müüa, on suurepärane müügitöö midagi, mida saab ja tuleb pidevalt arendada. Müügitöö on

Kliendisuhted – müügitöö selgroog
Kliendisuhted on müügivaldkonna üks olulisemaid aspekte. Tihti arvatakse, et müügi edukus sõltub ainult heast toote või teenuse pakkumisest, kuid tegelikult mängivad kliendisuhted otsustavat rolli. Mida

Kuidas Leida Eduka Müügi Valem
Müügistrateegia on iga eduka ettevõtte nurgakivi. Kui sa tead täpselt, kuidas oma tooteid või teenuseid õigetele klientidele pakkuda, tõuseb sinu võimalus sõlmida tehinguid ja kasvatada